Zwroty i reklamacje

Zwroty

W terminie 14 dni od daty odbioru przesyłki masz możliwość odstąpienia od umowy i zwrotu towaru bez podania przyczyny. Aby skorzystać z tego prawa należy:

  • poinformować nas o decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą tradycyjną lub pocztą elektroniczną).
  • odesłać towar na podany poniżej adres.

Po otrzymaniu zwracanych towarów dokonamy zwrotu kosztów na konto bankowe klienta. Zwracamy koszt towarów oraz ich dostawy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Ciebie sposobu dostarczenia innego niż najtańszy sposób dostarczenia oferowany przez nas). Jako zwracający ponosisz bezpośrednie koszty zwrotu produktu (czyli koszt odesłania zwracanych produktów do nas). W przypadku, gdy w momencie zakupu skorzystałeś z darmowej dostawy – otrzymasz wyłącznie równowartość zwracanych produktów.

Prosimy o odesłanie nam towaru niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowałeś nas o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślesz towar przed upływem terminu 14 dni.

Uwaga! Opakowania zwracanych kosmetyków muszą być nienaruszone, a sam produkt nie może być używany - zgodnie z ustawa o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm.). Pamiętaj dobrze zabezpieczyć produkty na czas transportu, by nie uległy zniszczeniu.

Dokonując zwrotu produktów możesz skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe.

 

Reklamacje

W przypadku reklamacji dotyczącej zniszczonej przesyłki lub zniszczonego w wyniku dostawy produktu będziemy wdzięczni za maila z reklamacją z dołączonym protokołem szkody podpisanym z przewoźnikiem i dokumentacją fotograficzną prezentującą zniszczenie.

W przypadku reklamacji z innych przyczyn prosimy o kontakt za pośrednictwem maila oraz odesłanie wadliwego produktu na poniżej wskazany adres.

Adres do wysyłki zwrotów i reklamacji:

Natuo.pl
ul. Długa 65K
05-092 Łomianki